تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

طراحی و فروش مدل های سه بعدی طلا و جواهر با نرم افزار RhinoGold


دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

    پر فروش ترین های فورکیا


    پر بازدید ترین های فورکیا

    پیوند ها

    آمار بازدید

    • بازدید امروز : 7
    • بازدید دیروز : 3
    • بازدید کل : 55578

    پرینترهای سه بعدی


    پرینترهای سه بعدی

     

    download (1)


    شاید برای کسانی که در صنایع مختلف با مدلسازی سه بعدی در ارتباطند، استفاده از این تکتولوژی پیشرفته در صنعت طلا و جواهر مطلب تازه ای باشد. اما در صنعت پیشرو و موفق طلا و جواهر ، پرینتر سه بعدی سالهاست جای خود را باز کرده است.

    برای آشنایی با کاربردهای پرینتر سه بعدی در صنعت طلا و جواهر ، ابتدا باید ملزومات این صنعت را بشناسیم. در رابطه با صنعت طلا و جواهر دو ویژگی تقریبا منحصر به فرد زیر قابل تامل است:

    اولا ابعاد قطعات کوچک است و هرچه قطعه ظریف­تر باشد، وزن آن کمتر و مشتری آن بیشتر است. (به عبارتی بازارپسندتر است)

    در واقع مشتری مصنوعات طلا علاقمند است، یک انگشتر کادویی زیبا را با وزن کمتر و ظرافت بیشتر خریداری نماید. این موضوع ، کاربرد دستگاه مدلسازی سه بعدی در صنعت طلا و جواهر را اجتناب ناپذیر نموده است.

    دوما در بحث پرینتر سه بعدی نکاتی در رابطه با قابلیت ریخته­گری مدل­ها در صنعت طلا و جواهر قابل ذکر هستند. دو روش اصلی برای ریخته­گری طلا عبارت­اند از:

    نوع اول کارهایی که مستقیما باید ریخته گری شوند

    کارهای نوع اول معمولا کارهای توخالی یا اصطلاحا توری هستند. 

    نوع دوم کارهایی ست که می­توانند قالب گیری شده و بارها توسط موم و لاستیک ریخته­گری شوند. این مدل کارها که قابلیت قالب­گیری دارند با رزین مخصوص مدل­سازی میشوند. این رزین استحکام زیادی داشته و هنگام قالب­گیری خمیده نمی­شود. 

    pj_feat_21

     

     

    صنعت طلا و جواهر

    casting_flow

     

    پرینتر سه بعدی در صنعت طلا و جواهر کاربردهای ویژه ای دارد. مدلسازی دقیق و ظریف با قابلیت ریخته گری طلا، از مهمترین بخش های این صنعت است.
    دقت و کیفیت سطح ، اهمیت به سزایی در صنعت طلا و جواهر دارد.
    در سالهای اخیر، شاهد ورود مدلهای پیچیده و زیبای طلا و جواهر به کشور بوده ایم. هنرمندان و صنعتگران طلا و جواهر کشور، در بسیاری از موارد در رقابت ضعیف شده بودند. اما هم اکنون با استفاده از دستگاه پرینتر سه بعدی ایرانی ، صنعت طلای کشور پیشرفت سریع خود را از سر گرفته است.

    رقابت بین المللی در صنعت طلا و جواهر مستلزم استفاده از دستگاه های مدرن است. آنچه موجب موفقیت پیشتازان صنعت طلا و جواهر شده است، به روزرسانی تکنولوژی و استفاده از تخصص و تجربه است. همچنین موضوع بسیار مهم در دستگاه های صنعت طلا و جواهر، کیفیت و سرعت خدمات پس از فروش تخصصی ست.

    سفارشات صنعت طلا و جواهر، معمولا تابع زمان بندی دقیق و برنامه ریزی شده است. دستگاه با این تکنولوژی پیشرفته نیاز به کادر خدمات پس از فروش حرفه ای دارد.

     

      انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 430

    دیدگاه های کاربران (0)


    مطالب تصادفی

    • دانلود پلاگین راینوگلد - RhinoGold
    • دانلود نرم افزار راینو  - Rhinoceros
    • پرینترهای سه بعدی
    • نرم افزار ماتریکس   Matrix
    • نرم افزار راینوگلد RhinoGold

    قزوین

    کسب و کارتان را با مدل های ما رونق دهید